BESÖKARE I DAG:

tisdag 15 februari 2011

garaget.org

Ni som går in på min garaget.org sida och ser att det inte finns kvar några bilder i mina album så kan jag bara meddela att dom har gjort om på sidan så jag måste sitta och göra nya album och flytta in bilder igen. Hade ju så många album och en hel del bilder (över 3.000) och jag vet inte om jag ska lägga ner en massa tid på det. Kanske bara ska lägga upp några foton igen från dom senaste tävlingarna/cruisingar/utställningar. Vad tycker ni?? kom gärna med förslag. Min hemsida ska bli klar så fort som möjligt och där kommer alla nya foton dyka upp från kommande evenemang.
/ Anita

1 kommentar:

  1. Hej har precis hittat din blogg så jag ser verkligen fram emot att få se din hemsida eftersom jag måste ha missat massa kort*L*
    tack för att du delar me dej av ditt å din familjs liv.
    MVH
    Billy Svensk

    SvaraRadera