BESÖKARE I DAG:

fredag 1 oktober 2010

1 oktober

Först jobba sen iväg och gått och gått på marknaden i Rättvik som blir bara större o större för varje år. Jag köpte ingenting själv men bästa pappsen köpte mig en skinnjacka och marknadskarameller till Anders. I rondellen så spelade att band från mina hemtrakter riktigt bra och svängig musik och där bredvid så var det en försäljare som sålde kryddor och han var ordentligt på krigsstigen för han tyckte att dom spelade alldeles för högt för han kunde inte prata med sina kunder. Han tyckte att ordningsvakten skulle gå och få dom att spela lägre, vi gick därifrån så jag vet inte hur det gick. Innan vi for hem så åkte vi till Rättviks Arena, där var det Motor & Fritidsmässa, med nybilar, fyrhjulingar, proffsmaskiner inom jord,skogs & entreprenad mm. Man kunde också spela Laserdome och så hade dom matservering med öl och vin rättigheter. Och så hade Johan Eriksson från Mora sina bilar där. Nu ska jag bara vänta på att Anders kommer hem från jobbet, äta lite och sen Idol på tv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar