BESÖKARE I DAG:

fredag 24 september 2010

100924

I helgen så är det dags för sista racet uppe på Tallhed och det verkar som att det är en hel del som ska dit. På lördakvällen så blir det Live spelning med Tina n´Trash i klubbstugan så det blir nog att gå dit en sväng. Ska göra klar husvagnen om några timmar, ska jobba lite till först. Men jag ska också ut och leta efter en råttfälla (super cat heter den) som tydligen har fått ben, tömde den igår kväll men i morse så var den borta, har nog inte kommit så långt hoppas jag. Har små möss o sorkar som gräver lite här och där i trädgården. Men jag har hjälp av två stora fåglar i den stora mus/sork jakten. Har lyckats tagit några bilder, men jag vet inte vad det är för sorts fågel. Nej nu ska jag fortsätta måla lite.
Trevlig helg!

1 kommentar:

  1. Sådan fågel ser man rätt så ofta sittandes på lycktstolpar vid motorvägar och spanar.

    SvaraRadera